AdinsMom merhabalar, bu mesajdan sonra hamile olduğunuzu öğrendiniz mi acaba merak ettim. Benim de yumurtlama gününden 3 gün sonra kasığıma ani bir sancı girdi kramp gibi acillik oldum apandist sandım hatta. Adım atamadım yürüdükçe felaket bir ağrıydı. Hiç. Böyle bir ağrı yaşamamıştım çünkü. Ertesi gün ara ara sancı girdi, sonra rahmime yayıldı yanma hissi gibi. Sonra da geçti. Acaba enfeksiyon mu farklı birşey mi anlayamadım. 😔