mommytobe_ Esmaky 13. Haftadayim hala akintim var ya bide arada mantar tekrarliyo daha da cok cogaliyo
Esmaky Daryam35 benmde kahverengi akntim oluyor oyle cok yogun degil doktorm kotu brsy gormedi ama gene endiseleniyor insan tabi insnbian once su akintilar biter 🥰🥰
Sevgi18 Beyaz akıntı var sadece bulantılar yok şükür ama progestan kullanıyorum o cok fazla uyku halsizlik yapıyor hic kalkamıyorum
Sevgi18 Esmaky günde 3 defa kullanıyorum canm doktor fitil olarak kullanabilirsin dedi ama onuda yapmak istemedim 3 hafta daha kullanıcam bakalm
Daryam35 Yaseminturan_ bulantım pek yok cok sükür ben de bulantım olmadığı için acaba bir sıkıntı mı var diye düşünüyorum 😐
merination Daryam35 bulantın olmaması tuhaf degil emin ol hiç kafanı bulandırma ilk gebeliğimde hiç bir şekilde bulantım yoktu cok rahat geçirdim 9 haftalığım ikinci gebeliğim 1 aydır bulantıdan psikolojim bozuldu her hamilelik kendine özgü
Yaseminturan_ Daryam35 Ay asla öyle düşünme maşallah olmaması çok güzel ben inanılmaz zorlanıyorum bundan dolayı 🥹bir an önce normale dönmek istiyorum:/