Shylaa 24+2 haftadayım lekelenme oldu çok az dün ve bugün bebek hareket ediyor şuan ama ben korktum kasıklar da da ağrı var kendimi yorduğum iÇin olur mu ayakta kaldım biraz
Egemen_ozgur_annesi Shylaa kesinlikle bir kadın doğuma görünmelisin. Pazartesi ihmal etme hemen git bence. Bu sürede de kendini yorma çok ayakta kalmamaya çalış arkadaşım
zepbjk Shylaa ilişki oldu mu ilişki sonrası lekelenme olabilir ve ya yorduğunuz için progestan kullanın zararı yok faydası var
Shylaa Egemen_ozgur_annesi pazartesiye randevum almıştım gidecektim zaten doktoru aradık progestan kullan dedi kullanan var mı
Egemen_ozgur_annesi Shylaa evet ben iki gebeliğim de de kullandım. Bu gebeliğim de ilk 3 ay hep kullandım epey kanamam olmuştu. Hatta fitil gibi olanı vermişti çabuk kana karışıyor diye onu kullandım çok şükür 28+4 teyiz
Cgla93 Evet ben kullandım kanamam olmuştu onu verdi vajinadan aldım 10 fün boyunca şimdi düzeldi ama hala devam ediyorum
Egemen_ozgur_annesi Shylaa evet önlüyor. Karnında kramp gibi ağrılar vardı böyle hafif adet sancısı gibiydi benimki
Shylaa Egemen_ozgur_annesi benim ki de öyle hafif beyazla karışık kahverengi lekeler geliyor arada inşallah geçer bu ağrılarda bir an önce