Havvayildiz bende de sancı hiç yok 39+4 gunluk oldum.Bugun muayeneye gidecem persembeye kadar yine sanci olmazsa zorunlu yatıs ile suni sanci verip dogurtacaklar.Cunku 40 haftadan sonra bebegin kakasinini yapmasi yuksekmis bu yuzden riskli olabilirmis insallah suniye gerek kalmam deiyorum cunku hic istemiyorum