Leyla1938 canım ,benim erkek kardeşim 5 yaşına kadar düzgün konuşmamış .babam da korkmuş, pskoloğs götürmüşler. şey demişler ilk çocuğumuz kız 2 yaşın da takır takır konuşuyordu oğlumuz niye konuşmuyor Doktorda çok yaramazmı demiş evet deyince erkek çocukları kendini yaramazlığa vurduğu için geç konuşur demişler şuan 20 yaşın da gayet güzel konuşuyor