Elifdilara
Kizlar ilk dogumum normal olmustu.37.haftam bugun doldu.gece 3te suyum geldi hastaneye geldik bebegim donmemisti ameliyattan cok korkuyorum aglaya aglaya epidural sezeryan oldum.Allaha sukur su an iyiyiz.hikayemi en kisa zamanda yazarim insallah.herkese hayirli dogumlar.