delininbiri Hanımlar merhaba. 13 haftalık hamileyim. Uykudan başımı kaldıramıyorum. Sürekli uyumak istiyorum. Sizde de durum böyle mi? Yoksa bende bir hastalık mi var ? Tedirgin oldum.
mtlbaby delininbiri bende 14 haftanın içindeyim gözümü açamıyorum uykudan modumu çok düşürüyor hiç enerjim yok 😞
mucize_bebekk delininbiri normal ama kansızlıktan vitamin eksikliğinden falanda olabilir bende öyleydim hiç kafamı kaldıramamaya başladım sağlık ocağında test verdim bütün değerlerim düşmüş ilaç kullanmama rağmen
Emirsmomm delininbiri normal tabiki bende öyleyim hep yatıyorum 16 haftalık bebeğim çok yorgunum bu gebeliğimde ☹️ Ama oğlum olduğu için uyuyamıyorum mecbur ayak üstüyüm hep🥹
delininbiri Hepinize teşekkür ederim. Benim doktorum Demir d3 ve balık yağı verdi. Onları kullanıyorum ama uykuyu ve halsizliği bir türlü yenemiyorum.