Busra190742 Dogumumdan 1 hafta önce ağda yaptırdım ama doguma etkisi olmadı. Olacağını da düşünmemiştim zaten. Hurma yiyin diyorlar. Fakat şekerim olduğu için çok tuketememistim. Cuma kontrole gittim. Pazartesiye kadar sancim gelmezse suni sancı vereceklerdi. O gece eşimle birlikte olduk ve içime boşaldı. 1 saat sonra sancim ufak ufak başladı. En etkili yol o sanirim. Spermler rahim duvarını uyarıyormus ve doğumu baslatiyormus. Bana da bir arkadaşım önermişti. Haklı çıktı. Denemenizi tavsiye ederim.