_ozlmm Kızlar merhaba 29 haftalığım bu haftama kadar bebek kilo alsın diye hiç bir şey yemedim özellikle dikkat etmedim yani bugün kontrole gittiğim de doktorum kilosunun iyi ama bünyesinin kilo almaya çok müsait olduğunu iri bir bebek olabileceğini söyledi tatlı çok tüketme dedi oysa çok tatlı tüketen birisi değilim sevmem zaten 😂 şuan düşünürken aklıma geldi acaba ekmek hamur işleri makarna falanda mı çok kilo aldırır bebeğe onlara da mı dikkat etsem başınıza geldi mi hiç böyle olay geldiyse nasıl beslendiniz bana da bi öneri de bulunur musunuz ☺️
Elaa-12 _ozlmm ekmek, hamurişi, makarna , pirinç bunların hepsi şeker . Miktarlarına dikkat ederek tüketirsen sorun yaşamazsın 🤗
Gmzbiri _ozlmm ekmek, hamur, pirinç, makarna bunların hepsi karbonhidrat, yağ ve şekere dönüşüyo abartmadan yemek lazım🤗
Ormanmeyvelii _ozlmm Muhtemelen insülin direnciniz var. Ekmek pirinç makarna bunlarda aşırı şeker var. Muhtemelen bundan kaynaklıdır
Elaa-12 _ozlmm evet sadece şeker tatlıyı yememekle olmuyor. Bende gebelik şekeri çıkmıştı. Bu söylediklerimi minimuma indirip öyle beslenmiştim
_ozlmm Obirgebe haftasından azcık fazla çıktı kilosu oda o şekilde söyledi bilmiyorum 🤷♀️ Bir de şeker yüklemem de ilk kan biraz yüksek çıkmıştı ikinci kanı almadılar diabet dedi direk kendi doktorum baktığın da hayır diabetlik durum yok ilki zaten yüksek çıkar önemli olan ikinci ölçümdü falan dedi belki şekerden dolayı da öyle demiş olabilir şekeri olanların bebeği bi tık iri yapılı oluyormuş galiba öyle okumuştum
_ozlmm Ormanmeyvelii Doğru olabilir Doktorun yanından çıkıp eve gelince geldi benim de aklıma çünkü tatlı tüketen biri değilim çikolata olsun şerbetli olsun tek yediğim genel de karbonhidratlı şeyler dedim herhalde bunlar da etki ediyor sizlere de danışayım dedim iyi ki danışmışım ☺️ Yediklerime azcık dikkat edeyim fazla karbonhidrat tüketmeyeyim
Nur_eda2 Ormanmeyvelii ah KESK’e benım de kilo almaya müsait olsa 32+ 2 haftadayım daha 1.280 gram maalesef
Tospikannesiiiii _ozlmm neden fazla dedi ki onu anlamadım benim bebegim 28 de 1300 çıktı gayet normal 🙄
Esrakky _ozlmm Canım benim bebişte o haftada 1550 cıktı doktor gayet normal dedi herhangı bir sorun yokmus iri falan demedı ?
_ozlmm Esrakky hadi ya bende internette baktım normal de 29 haftada 1400 olması gerekiyormuş. Doktorum da bana dikkat etmemi söyleyince 100 gram fazla demek diye düşündüm dikkat etmeye karar verdim kilosu fazladan ilerlemesin diye ☺️ Ya belki şeker ile alakalı da doktorum öyle yorum yapmış olabilir bu hafta hep ölçeceğim açlık tokluk şekerimi normal çıkarsa zaten kilosu da normal olur iri olmaz sağlıklı olsun da valla tek isteğim o ☺️
Usnac1995 _ozlmm 29 da benimde bebiş 1500 dü nerdeyse. Doktor normal demişti. Bence öyle bi abartı kilosu yok. Genel de bu haftalarda 1300-1500 gibi olduğunu gördüm hep
Ormanmeyvelii Nur_eda2 bebeğe giden damarlara baktırdınız mı? Şekeriniz tansiyonunuz var mı? Kan değerlerinizi kontrol ettiriyor musunuz?
_ozlmm Ormanmeyvelii şekerim tansiyonum yok bu haftaya kadar çıkmadı her hafta açlık tokluk baktıracağım takipte kalacağım bakalım
Kubraaap _ozlmm ayni dert bendede var. Ben 28+3 te gittim doktorum kilosunu 1560 gram dedi. Dikkat et dedi, yaklasik 3 haftadir tatliyi kestim. Umarim faydasi olur.. insan uzuluyor boyle olunca da. Seni cok iyi anliyorum canim :(
_ozlmm Kubraaap Evet bir de kimisi normal diyor kimisi değil iyice kafa karıştırıcı oluyor ☺️ Sağlıkla gelsin bebişler inşallah
smallbaby Kubraaap benimkide 28 de 1550 ydi ama drum hiç şunu yeme bunu yeme demedi gerçii hep druma söylerim bebeğe faydalı sağlıklı ürünler yediğimi. Korkacak bişiy yok kimse telaş yapmasın bence