girl_boy_annesi kendi adıma cevap vereyim bir kadın, her iki meyveden tatmak istemesi çok doğaldır, kızları varsa diğerinin oğlu olmasını yada tam tersi oğulları varsa kız istemesi değişik meyveden istemesi gayret normal, AMA BUNU SIRF YÖNTEM, SIRF İSYAN, SIRF ŞÜKÜRSÜZLÜK MEMNUNİYETSİZLİK VE ÇEVRE BASKISINA DİRENÇ GÖSTERMEMEK ÇOK YANLIŞTIR. BU DURUMDA EVLADI OLMAYAN KADINLAR NAPSIN ŞİMDİ ALLAHLA PAZARLIK Mİ YAPALIM HERKESİN HER İSTEDİĞİ OLSA KEŞKE AMA BİRAZ DA İSTERKEN HAYRINA VE ŞÜKRÜNEDE BAKMALIYIZ 😉