merve_014 bence sokak fetvacilarindan uzak durun artık bir iki ay önce çevresi yüzünden yükleme yaptırmayan bir arkadaşımiz çok pişman bir şekilde post açmıştı siz yaptırın ben hata yaptım bebeğim öldü diyerek böyle şeker postlarina yazsa keşke o arkadaşımiz bıraktı mı bilemiyorum da hiç göremiyorum kendisini ama hatırlayanlar vardır yazdığını
İri bebek sorunu şekerden,ani anne karnında veya dogupta ölen bebekler şekerden ,haftası ileride olan bebekler şekerden, daha bir çok zararı var yaptirmazsaniz burada da çok fazla tartışma konusu oldu doktorunuz onerirse yaptırın eğer USG de sorun olmuyor ve doktorunuz da gerek görmezse yaptırmayın
ama doktorunuz önerdiği halde yaptirmayip sonra keşke demeyin o yaptırma diyen çevreniz çekmez acısını siz çekersiniz..