Selamlar..
Bugün de kontrolümüz vardı 26+5 ikiz gebeyim biri 945 diğeri 985 gram çıktı. Doktorum az olduğunu söyledi. Gebelik şekerim çıktığı icin çok fazla bi şey yiyemedim açıkçası birkaç haftadır şekeri düzene koyacağım diye. Ne yesem ne etsem kilolar düşük iyi beslen dedi :(