Sarem ben 3 ay dan fazla korundum doktorum öyle dedi dinledim bende bu arada rahim kendini toparlıyor doğal düşük gibi değil maalesef korunmayı bırakınca planlı bir şekilde gebe kaldım folik asit kullandım yumurtalık takibine gittim en uygun ayı doktorum söyledi Rabbim nasp etti şu anda 25+3 günlük hamileyim . Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun acele etmemenizi tavsiye ederim