28 haziran adet günüm du 3 temmuz bitiş geçen hafta cuma test yaptım 2 çizgi cıkmadı 1 hafta sonra yani dun oglene dogru test yaptim wc görülmedi baktim 2 çizgi yok sonra unuttum bu sabah aklıma geldi baktım 2 çizgi silik hayalet çizgisi var di ama aydınlık yerde baktım yine wc bakarken çizgi yok aydınlık yerden bakınca var sizce gebelik var mıdır?