Elifderin34 tazecikannee öğrendiğimde değerim 5 ti çok erken öğrendim😅 daha önce dış gebelik geçirmiştim tüpüm alınmıştı karnım ağrıyınca yine aynısı oldu sandım doktora gttim korkuyla
Bayancorek tazecikannee 2 gün gecikince 6100 le öğrendim 3.5-4 haftalık falanmış. İlk denemede olunca bir şok olmuştum. 🌸🙈
Hayalcann1313 benimmdunyamm benım değerim 7386 çok yüksekti ıkız gebelık dıye düşündü doktorum ama tek gebelık tüp bebek tedavisi ile hamıle kalmıştım bende
aise_meryem Elifderin34 daha sonra nasil artti şuan kardeşim aynısı doktora gitti beta hcg 5.45 cikmis sali günü tekrar yapacak. Çok heyecanlıyız çok istiyordu..
Aksa- Elifderin34 benimde tüpüm geçen hafta alındı dış gebelikmiş tüpe zarar vermiş. Tekrar hamile kalma şansım var mı 🥹
Hande3535 Bayancorek 2 gün gecikme için çok yüksek değil mi 😮 Kaç haftalıksınız şuan bilmiyorum ama genelde ikiz gebeliklerde ekstra yüksek olur ya, olabilir mi öyle bir durum. Ben 2 gün gecikmede 112 ile öğrendim.
Elifderin34 aise_meryem daha sonra 400 1000 diye gittikçe arttı :) hayırlı olsun inşallah vardır bebiş bence var gibi normal insan değeri 0 olur zaten 5 te çok erken öğrendik ama var demişti doktorum
Zeynepcelik45 tazecikannee ben ilk ogrendigimde ,200 4 +2 de iki gün sknea gene verdim 419 olmuştu daha kalp atışını ve keseyi görmeye gitmedim
Annesihemsire Ben ilk öğrendiğimde 76 ydı 🙈 daha önce düşüklerim olduğu için erken öğrenmek zorundaydık ilaç başlamak için. En fazla 3 haftalıktı.
Seb Annesihemsire yaa bende dusuklerim var diye adete 5 gun kala 21 le ogrendim daha yeni senin nadil suan canim hsyirli oldun bende hep bi korku
Arzugkdmr Bende bugün test yaptım hastaneye koştum hemen değerim 10139 çıktı kese görünmedi hafta içi bakılacak tekrar🤲🏻
Perihan2727 tazecikannee regl olmaya 4 kala 372 çıkmıştı :) bu 3. ama ilk sağlıklı gebeliğim diğerlerini de 90larda öğrenmiştim inşallah hepimiz için her şey çok güzel olur 🌸