Merhaba arkadaşlar 37 haftalık gebeyim bu sabah açık kırmızı renkte leke geldi hemen hastaneye gittim nst değerleri normal çıktı çatı muayenesinde ise açılma yoktu. Eve geldim hala hafif hafif geliyor leke sebebi ne olabilir 😔 doğum yaklaşıyor biliyorum ama korkuma engel olamıyorum 😔