Nil- 38.Haftada çatı muayenesi için gittiğimizde sezeryan kararı alıp 39. Haftaya gün verildi sabah 7 30 da hastaneye yatışım yapıldı 8 e çeyrek kala ameliyathane kapısındaydım anestezi uzmanı gelip belden çok ince bir iğneyle işlemi uyguladı normal iğneden farksız yani iğneden sonra ayaklarında elektrik çarpmasına benzer bir sıcaklık hissediyorsun sonrasında ise hissettiğim tek şey itme çekme ve bebeğim alınırken göğüsümün aşağısına baskı uyguladılar ahh dedim ve saat 8 15 de bebişimin sesini duydum 🥰 Sonrasında dikiş işlemim 20 dakika sürdü ve odaya geçtim uyuşukluğum geçtikten sonra ilk yürüyüşümü hasta bakıcılarla yaptım ve o ilk yürüyüş çok ağrılı acılı oldu ama sonrasında hiç yatmadım sizede tavsiyem eğer sezeryan olursanız hastane sürecinde asla uzun süreli yatmayın sürekli yürüyüş ve birde olduğun yerde ayaklarını karnına doğru çekerek adımla ben bu şekilde hastaneden çıkmadan bebeğimle ilgilenmeye evime geldiğimde ise hiç yatmadım çok şükür bol yürüyüş hareket kayısı suyu nescafe ve su kurtarıcılarım 🙏🏻