Kızlar merhaba, 23 haftalık hamileyim, bugün doktor kontrolümde amniyon sıvısının biraz azaldığını söyledi doktorum. Stres, yorulmak ve susuz kalmaktan kaynaklı olabilecegini söyledi. bolca sıvı tüketmem gerekiyormuş. Aranız da böyle bir durum yaşayan var mı? Amniyon sıvısını arttırmak için ne yapmak gerekir?