Ben tüp bebekle hamile kaldım öğrendiğim gün lekelenmem oldu çok minik ve ara ara geldi doktoruma ilk randevu da söyledim sıkıntı yok dedi ikinci randevuma gitmeden normal olandan biraz daha fazla kahverengi akıntı oldu doktora söyledim yine sıkıntı yok kesilmesini beklicez dedi kalp atışını da duyduk o doktorun progestan iğne verdi. 2 gün önce benim de gece kanama olmuş. Ped doldurcak kadar değil aşırı yoğun da değik ama kırmızı pembe arası çamaşırıma da geçmişti peçete baya vardı. Başka doktora gittim hemen hem normal hem de alttan baktı sıkıntı yok dedi ama yatman lazım dedi. Yatıyorum tuvaletten tuvalete kalkıyorum yatmaktan ve iğnelerden vücudum ağrı içinde. Progestan hapda verdi sabah akşam. Kahverengiye döndü bazen hiçde gelmiyor. Ama vajina da bazen sızı gibi bişey oluyor kasıklarım da ağrıyo bebek büyüdüğü için bu normal dediler. 8.3 olduk inşallah bizde hayırla kucağımıza alırız