Yüzde 90 düşük tehlikesi dedi doktor rahim enfeksiyonu dedi Çarşamba günü hamile olduğumu öğrendim Beta HCG 135 çıktı bugünde kahverenhi lekeler gördüm kan verdim beta HCG 218 çıktı kese görünmedi herhalde 1000 beta olmadan kese görünmüyor progesteron yazmadı folik asit kullan dedi ne yapmalıyım