Busra0806_ T-N66 valla benim 11 gün oldu doğum yapalı o sancıyla pek hissetmiyosun dışardan görünüyo şekil değiştiriyo karnın hareket ettiğini belli ediyo ama sen o sancıyla pek hissetmiyosun :)
Lahinnn T-N66 ben 37 haftalıgım kasılma ve sancıda bebek rahım ıcınde yerı daralır. Cunku rahım kasılır zor hareket eder kasılma 1-2 dakıka ıcınde gectıkten sonra hareket edebılır
LamiyaCetinkaya T-N66 Valla sancı çekerken başka birşey hissetmedim ben, nst filan bağlıydı zaten takip ediliyordu. Bebeğim de zaten doğum kanalındaydı ilerlemeye çalışıyordu 😅😂
Zbydde Suyunu patlatmadiysalar hissediyorsun suyun daha duruyorsa sancın varsa hissediyorsun bende 2 gün önce yaptım doğum
T-N66 LamiyaCetinkaya ben de 38haftalığız bebeğin başı sağ tarafta bazen sağ böbreğim agrıyo gibi hissediyorum o zaman muhtemelen yalancı sancı
LamiyaCetinkaya T-N66 Olabilir evet ben de yalancı sancıdan çok çektim, bazen kıvranıp dururdum bile. Ama o günkü sancı başta öyle olsa da yavaş yavaş şiddetini arttırıyordu, aslında doktora gitmesem belki biraz daha geç farkedebilirdim
Zeynepppdyg T-N66 sancı kasılma geldiğinde karnın değişik şekillere giriyor hareket hissetmiyorsun toplanma hissediyorsun😀