Cennet-Kokulum Merhaba kızlar nasılsınız 💕 Size bir sorum olacak. Rüyada görülen ismi bebeğine koymak daha mı hayırlı olur. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz? Fikirlerinize ihtiyacım var 🥰
zeyel_sena Cennet-Kokulum kızım olacak inşallah rüyada kızıma kendi ismimle sesleniyordum bilmem koymak ne kadar mantıklı 😀 başka bi rüyada duru diye sesleniyordum. İsim hoşunuza gitti ise koymayı düşünebilirsiniz 😊
Deletedmom52620 Cennet-Kokulum isim çok güzel gördüğünüz fakat ben rüyamda görseydim koymazdım içimde bir isim belirlemişsem sonuçta rüyalarında bilinçaltı olduğunu düşünüyorum.
Cennet-Kokulum mommytobe_ Evet eşimle birlikte bizde beğendik ama çevremizdekiler biz o ismi söyleyemeyiz diyorlar. Eşimde boşver koyalım diyor.
Cennet-Kokulum zeyel_sena Koyabilirsiniz bence yanına da diğer ismi ekleyerek. Benim rüyamda gördüğüm isim çok hoşuma gitti hem kuranda da geçen bir isim kararsız kaldım işte😇
Yagmurun_hayali Benim annemde kız kardeşimin ismini rüyadında görmüştü ve koydu gerçekten o kadar hayırlı bi evlat ki
Hilal0606 Bemde rüyamda mekselina görmüştüm. Ki daha önce hiç bir yerde veya kişi de isim duymamaistim bu ismin varligindan da haberim yoktu 🤣 ne alakaysa mekselina 🤣 7 uyurlardan birinin adiymis galiba
Pembebulutt Hilal0606 mekselina İslam diye bir kadın var duydunuz mu? Kendisi önceden popstara katılmış açık saçık biriydi Özlem önceki adı sonra tövbe mi etmiş tam hatırlamıyorum hayatını ismini hep değiştirmiş. Sohbeti falan konuşması o kadar güzel ki insanın dinledikçe dinleyesi geliyor 😍
Betulkrbs20042022 Bende minel gordum hep ama anlami yok koymicam o yuzden bence sen kesin ravzanur koy cok guzel isim
Cennet-Kokulum Betulkrbs20042022 Evet benimde hoşuma gitti ve kuranda da geçiyor. O yüzden koymak istiyorum.