ireemnuur Merhabalar. Gebeyken elma sirkesi içeniniz var mı acaba? İdrarda enfeksiyona iyi gelir diye okudum ama bebeğe bi zararı olur mu? Birde erken doğum riskim var
[silindi] ireemnuur içmedim ben doğal elma sirkesi ile özel bölgemi yıkadım rahatlamıştım. Biraz yakıyor ama çok iyi geliyor ..
Cnslrsln ireemnuur ev yapımı sirke içebilirsin tabiki ama seyrelterek direkt olarak sirke içmek hamileden ziyade normal bireye bile önerilmiyor. Çok asidik bir yapıya sahip
Derya ireemnuur içmem değil de suyun içine çok az miktarda katıp karıştırırsanız her idrardan sonra temizliğini onunla yapabilirsiniz yada günde 1 kere ama az miktarda katın çok değil
ireemnuur [silindi] suyla birlikte içilmesi öneriliyor iyi geldiğide söyleniyor ama yinede tereddütte kaldım🤔
[silindi] ireemnuur olabilir ama sirke içmek bilemiyorum tereddüt ettim yani bence dedigimi yapabilirsiniz risksiz en azından ve isede yarıyor 🥰
ireemnuur Cnslrsln evet normalde içiyordum zaten suyla karıştırıp ama hamileyken denemedm hiç sormak istedim. Teşekkür ederim 🤍
Selamcanim ireemnuur yalnız onu içmeyeceksiniz. Su ile karıştırıp pamukla silmek yada yıkamak sizi rahatlatır.