Kizlar selam benim normalde adetim yarin ama bende 1 haftaya yakın ara ara mide bulantısı, baş dönmeleri, kramplar ve sol kisigimda ara ara sancılar oluyor, istemsiz bir şekilde uyku ve ateslenmeler de mevcut ayrıca göğüs uçlarım da kararmaya başladı gogsugum çevreside genişlemeye başladı bugün de ağrı yapıyor normale göreve şişti ve diklesti sizce bunlar hamilelik belirtisi mıdır. Dun test yaptım ama negatif çıktı bu durumları yaşayanlar varmi yardımcı olabilir misiniz