Adamiranin__annesi Kızlar bugün ultrasona girdim 425 gram. Ve boyu 24 cm diye raporda yazdı. Sizce iyimi nasıl sizinkiler bu haftalardayken kaçtı
ikkrk91 Adamiranin__annesi 21+3 te detayli ultrasona gittigimde 449 gramdi ama boyunu suan hatırlamıyorum. Doktorunuz haftasiyla uyumlu dediyse korkmayin
pastel11 Adamiranin__annesi bu haftalar daha kilo düşünmek için çok erken aslında kafanıza çok takmayın doktor gelişiminde sıkıntı görmediği sürece içiniz rahat olabilir
Ebruka02 Adamiranin__annesi ne bekliyordunuz ki daha 5 aylık bebek 1 kilo olacak değil ya :) kiloyu hiç kafanıza takmayın doktorunuz zaten gerekeni söyler iyi düşünün hep iyi şeyler olsun🌹
Adamiranin__annesi Ebruka02 hayır normal soruyorum herhalde 1 kilo olmaz burda birbirimize biseyler soruyoruz ya bende öyle sordum yani ne varki
nilsmomy Adamiranin__annesi ben detaylıya girdiğimde doktor bu haftalar kiloya oek takılmıyoruz ileri haftalar önemli demişti