ecemmelisa kabızlık yaşadığım gün büyük abdest sonrası salya şeklinde ve bi damla kan geliyor yoğun değil ,normal zamanda olmuyor kan vajinadan geliyor sebebi ne olabilir
Kahvesever ecemmelisa vajinadan gelmesi başka tabi, doktoruna sor ama bir de bağırsaklarını yumuşat birkaç gün düzenlimolarak kayısı kaynat blendrdan geçir iç benim öyle düzene girdi
Greeneyes1997 Popondan gelebilir doktora git bendede oyle oldu doktora gidicem ama bol bol su ictim 2 gudnur normal ama bendeki kronik kabizlik annem diyor dogdugundan beri sende kabizlik var 🥺
Greeneyes1997 ecemmelisa belkide idrarl yolu enfeksiyonu kapmissin idrarini yapinca yanma ve kan gibi gelir cok az mutllaka doktoruna soyle
ecemmelisa Kahvesever teşekkür ederim akşamdan bi bardak suya kayısı atıp sabah suyunu içiyorum ve kayısı yiyorum biraz işe yarıyor