aysecigdem yanlış biliyorsun canım.balık yağı takviye olarak en baştan beri bana verildi Doktorum tarafından.3 hafta sonra doğumum var hala kullanıyorum.her muayenede de soruyor kullanıyorsun değil mi diye?ayrıca ilk başlarda folik asit kullanımı da çok önemli.4. Aya kadar folik asit kulladım.şimdi de kullandığım kan şurubunun içinde Halen folik asit var.