byznr34 Kızlar selam Kızımız olursa ismini Rana istiyorum başınada bir isim istiyorum eşim zeynep diyor çok yakışıyor seviyorum ama kuzenim koydu kızına ve teyzemij de ismi onun için başka ne olabilir başına yada yanına ☺️
mommytobe_ byznr34 rana ismine sahip bi kisiyle hiiiic guzel anilarim yok o yuzden her ne kadar isim guzel olsa da sahibinden dolayi sevemiyorumm
Mery103 byznr34 Ayyy benim kızımın adı Fatma Rana canım 🌸 Rana ismi çok güzel genel olarak Ranayi kullanıyorum ben severek sesleniyorum 😇
byznr34 mommytobe_ o bende de var sevmediğim birisinin ismini de sevmiyorum ama Rana diye hiç öyle tanıdığım olmadığı için isim kulağıma çok hoş geliyor manası da çok güzel
ZubeydeOmer byznr34 Azra Rana, Buğlem Rana, Rana Duru, Bade Rana, İlay Rana, Rana Yaren, veya boşverin Rana’yı en güzel isim Firuze ama benim de eşim istemiyor :(
byznr34 ZubeydeOmer öneriler için teşekkürler ama Firuze bana da hitap etmiyor gönlünüze göre olsun 🙏😊