hirahamza65 Kızlar burda bebeğim 9 haftalık biliyorum çok erken cinsiyet için ama merak işte 1.5 yaşında bir kızım var içimden erkek geçiyor siz ne düşünüyorsunuz Allah herkesin gönlündekini nasip etsin inşallah
baby3_ hirahamza65 çok küçük olduğu için cvp verilir mi bilmiyorum. Üste çıksın diye yazıyorum. Bacak ayrımı bile yok buna ne denilebilir ki . Benim de 9+4 2 kızım var bakalım bizim ne olcak
esraizmirli hirahamza65 hahah çok tatlısın 😁 Rabbim hayırlısıyla gönlündekini nasip etsin inşallah 🤲🏻