Merhaba kızlar 🙂 Rabbimin izniyle dün akşam kızımı dünyaya getirdim. Spinal aneztesiyle sezeryan oldum. 2nci gebeliğimdi. Oğlumuda sezeryanla dünyaya getirmiştim 3 yıl önce . Çok kolay ve rahat bi doğum yaşadım . Ayağa kalktıktan sonrası daha kolay oldu benim için . Varsa sorularınız fırsat buldukca cevaplamak isterim 🤍 Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu duyguyu ..