Misraninannesi kuzum ben de 22 gün önce oldum..hiç korkma inan ben de çok korkuyordum daha önce serum bile yememistim. öyle kötü anlatılanlara hiç dinleme. Gercekten o kadar çabuk bitiyo ki gieiyorsun 10 dk sonra bebek elinde daha sonra 30 dk sonra odada oluyorsun. Ameliyattan sonra Nescafe bitter çikolata tüket hem narkoz çabuk gider hem basın ağrımaz. İlk kalkışta karşıya bak miden bulanmasin. Sonda iğne hiçbiri abarttiklari kadar korkutucu değil. İlk 2 3 gün yatıp kalkmak zor eşin ya da annen destek olur kalkarsın sonra çabuk geçiyor zaten.ben 5.gun yemek bile yaptım.allah şimdiden yardimcin olsun minigine kavuşacaksın sadece onu düşün ve en mucizevi şeyi yapacaksın doğum hayatnda belki bir kere olacak tadını çıkart 💜💜