Su an 38 haftaşık hamıleyım haftaya dogumum var 6 gunum kaldı.enfeksıyon 4 .ayımdan berı var bende ve gecmedı tek kullanımlık şaşe ıctım hep fıtıl kullandım ama gecmedı yanı tek kullanımlık şaşeler kullanılıyor bır zaararını gormedım zaten dr zararlı olsa onermez enfeksIyın cıddı bır durum çünkü.