Essien01 ben Denizli’de yaptırdım. Prof. Dr. Nazan Başak Yıldırım. Evet çok az bi riski varmış ama temiz yerlerde sorun olmaz dedi. Bazı doktorlar ulstrasondan takip ederek batırmıyorlarmış iğneyi, o gibi durumlar sorun olur dedi. Ben önümü net görmek, iyisiyle kötüsüyle haızrlığımı ona göre yapmak istedğim için yaptırdım. Hele ki benim gibi kaygılı biri için belirsizliğin yaratacağı yüksek kaygı ve stres çocuğa daha çok zarar verecekti. Ben o çok düşük riski göze aldım