Azizinannesi2 cgnduru lazım oluyor ilk zamanlar çok oluyor kendiliğinden geliyor süt onun için sağıp dondurucuya atmıştım ben hastaneye falan giderken iyi olmuştu
Birmeleginannesi32 bende saklamıştım ama sütünüz zaten devamlı olur böyle bir şeye gerek yok bence hatta mastüt olmamak için boşa sağıyordum 😂