Merveekayaa benim de aynı şey başıma gelmişti, Ocak ayında kürtaj oldum. Kese 7 haftalıktı bebek 6’da kalmış. Hiçbir düşük belirtisi yoktu gizli düşük deniyomuş buna maalesef. Doktorum hemen kürtajı önerdi kendi düşmeyebilir boşuna hiç bekleme. Komple bayıltıyolar zaten hiçbir şey hissetmiyosun ve vakumlu kürtaj yaptır. Çok daha iyi. 3 ay sonra tekrar hamile kaldım. Bebek sağlıklı olmadığı için böyle olurmuş üzülme sen en hayırlısıyla bi daha olur inşallah 🙏🏻