Nulu canım benim de sancım yoktu gecen gece sabaha kadar hafif sancılarım oldu sabah gecdi hiç bişeyim kalmadı saat 17 00 de suyum akmaya başladı ama oyle Boyle diyl aşırı derecede doktor baktı acılma yok suni sancı vericez mecbur dedi verdi hic oyle korkulu bişey yok sakin kalırsan sancı geldiginde çomelip te derin nefes alıp verirs3n acılman hızlanır Ben Ole yaptım en son ana kadar kendimi tuketmedim hic bu arada canım bayaa tatlıdır Hani benden daha az sancısı olanlar bavırıyodu kendimi camdan atıcam diye kendini boşdu boşuna yordu acılma sı da yavaş oldu dogumu gecikti