3babymom kendini boşuna üzüyorsun şükretmen lazım Allah dana evlat veriyor herşeyiyle razı gelmen lazım. Yıllarca senelerce annelik duygusu tadamayan insanlar var keşke diyor 1 tane olsa ne olursa olsa öyle düşün bak bende sezeryan olacam bende korkuyorum ama çok şükür herkes bu yoldan geçiyor uzme kendını