Sevgiveysi Slm anne ve anne adayları bende dogum hikayemi burda anlatmak isterim.38+3 sezeryan dogum yaptim oda mecburiyetten.Dün gece saat 11 de sabah saat 12 ye kadar sancı çektim ama sadece 7 cm açılmam vardi bebek kanala inmedi mecbur sezeryan yaptılar. Sezeryan doğumda en az normal doğum kadar zor hala bacaklarım uyuşuk.Hisetmiyorum sancim da var ama kac gun sürer bilmiyorum.Cok kötüyüm ama çok şükür sağ salim kavuştum oğluma ya
Aslanidikut Sevgiveysi Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin 🤲 nasıl oldu sancınız mı var dı hastaneye gittiniz
Ahsenmom Sevgiveysi geçen gün doktora hemşireye beddua ediyordunuz, Önce Allah’ın sonra onların sayesinde bebeğinize kavuşmussunuz. Tebrik ederim Allah sağlıklı hayırlı ömürler versin geçmiş olsun
Ahsenmom cansualisa açılması olmadığı için doktor eve göndermiş, doktorun ve hemşirenin bir b*k bilmediğini söyledi ve Allah hepsinin belasını versin dedi Benim yorumum seni ilgilendirmez bu arada. İstediğim gibi yazarım. Hanımefendinin postu kaldırıldı Ayrıca iyi dileklerimi de sundum… Anlayana
cansualisa Ahsenmom burası suan yeri değil ve yeni doğum yapmış bu tarz tavır görürsem beni İlgilendirir. Herkese açık platform. Bu da benim insanı hakkım vicdanım Empati yeteniğinizi kullanmanız dileğiyle.
Sevgiveysi Ahsenmom canim benim hemşirelerin bugün biz kadınlar a neler dediginj bilseniz bize nasıl muamele yApiyordu gönderdiklerini de defol gidin diyordu³
Ahsenmom cansualisa Sana sormadım yeri mi değil mi diye? Sizinde benim yorumuma cevap vermemeniz dileği ile, çünkü ben size cevap vermeyeceğim iyi günler
Ahsenmom Sevgiveysi ben kendim de bir sağlık çalışanıyım, böyle durumlarda şikayet edin asla susmayın Ama beddua etmek, bir b,k bilmediklerini soylemek aşırıya kaçırıyor Sonuçta muhtaç olduğumuz bir meslek
Kindermomyy Beddua ettigin Doktorlar ve hemşireler dogurtmuş seni, Bebeğin kanala inmedigini nasıl anladılar Hani bir boktan anlamıyorlar demiştin ya ondan soruyorum….