Ozgeblt61 Papatya000 ben sırt üstü uzanıyorum öyle de uyuyorum bişey olmadı inşallah olmasın gebelikte rahat etmek çok zor
Heyecanli_gebe1 Papatya000 ben de korkuyordum ama ablam da uzaniyordum dedi ben de ara ara dayanamayinca uzanıyorum. Korkmayın bence
nilsmomy Papatya000 canım 10 dakikadan bir şey olmaz ama sen ozellikle ikiz olduğu için daha uzun kalmamaya çalış 🥰🫶🏻
ipekveatlas Papatya000 ben hep uzanıyodum istediğim zaman. zaten bi zaman sonra rahatsız olup dönüceksin merak etme hic bisey olmaz bizzat kendi doktorum söylüyodu nasıl rahat ediyosan öyle yat diye. sağlıkla doğurdum bebeğimi darısı sana inşallah
Kleopatra- Papatya000 Olmuyor en güzel zamanlar ileriki haftalarda bir türlü rahat edemiyorsun ben ilk zamanlar öyle yatardım rahat ederdim şimdi nefesim daralıyor.
Hellili Papatya000 hiç bişi olmaz ama siz rahat edemezsiniz bi iki dakikdadan sonra indanın nefesi kesiliyor
Eylul10 Bende sırt üstü rahat ediyorum ama korkuyorum o yüzden yatamıyorum sağa sola yatınca da sanki bebekleri eziyormuşum gibi hissediyorum 🥹 zaten gece falan uyandığımda da sırt üstü buluyorum kendimi 🤷🏼♀️
Esnis Genelde sola yatmaya çalışıyorum ama gece sırt üstü buluyorum kendimi sanırım öyle daha rahat ediyorum🙈 Arada dinlenirken de sırt üstü rahat ediyorum öyle uzanıyorum