Merhabalar, baya olmuş siz soralı ama arayanlar için belki bir yardımı olur. Ben gidiyorum 23 haftalık hamileyim ve çok memnunum. Tüm sorularıma açıklıkla cevap veriyor, sürekli olarak kan, idrar kontrolü yapıyor,özel telefonundan ulaşabiliyorum saat fark etmiyor. Normal doğum isteyen bir doktor o yönünü seviyorum