Kızlar alışana kadar ben biraz başınızı ağrıtıcam sanırım, 19+2yiz ben henüz kayma tekme vs gibi hareketler hissetmedim ama ayakta aktif çalışıyorum o zaman ediyosa da farketmiyorum. Karnım çıktı gaz denmeyecek kadar bariz gebelik karnı anlaşılıyor artık hamile olduğum ve karnımın bi tarafı inip kalkıyor karnım hareket ediyor bu bebek mi acaba bu dönemler de böyle belli olur mu dışardan oynama, nefes alıp verme gibi değil bi tarafı iniyor kalkıyor diğer tarafı kalkıyor falan öyle, ilk gebeliğim