Bryunetka ilknur53 Çok memnun kaldım ben kendisinden. Muayenede fazla konuşmuyor ama işinin ehli bir insan. Elide çabuk biri.
Bryunetka ilknur53 Ben hariç üç arkardaşım daha Cüneyt beye gitti fakat ne öyle bir şey duydum, ne de öyle bir şey yaşadım yani. Normal doğuma normalde doktorlar girmiyor genelde ebeler giriyor ama Cüneyt bey kendi üstleniyor.