Rabiakltk5 Kızlar normalde hiç ağrım yoktu 3 gündür sanki hasta olacakmışım gibi arada belimde agriyo normalmi aynı haftada olup benim gibi ağrısı olan varmi
1Gunes Rabiakltk5 kuzum adet olamıyoruz ya o yüzden kaşık ağrısı oluyor malesef ki bende 10+1 hamileyim adet yaklaşınca oluyor bol bol dinlen ayaklarını biraz yükseğe koyup uzan 🌸
Rabiakltk5 1Gunes sürekli dinleniyorum canım daha önce 4 aylık bebeğimi kaybettim o yüzden çok korkuyorum inşallah bisey yoktur
1Gunes Rabiakltk5 kalbini ferah tut canım inşallah bisey olmaz bol bol dinlen ani hareketler yapma benimde sürekli kaşık agrım var ben hep yatıyorum ne yemek ne ev işi hiç bisey yapmıyorum
Minigiim1- 11+1 1 haftadır uzandığımda özellikle sabah uyandığımda yanlarımda aşırı baskı hissi normalmmi sadece uzandığımda ama