Allah yardımcın olsun öyle yada böyle gelicek o çocuk dünya ya içini rahat ferah tut bir hafta zorlanır sonra toparlarsin bende 2 ay sonra 2ci sezeryanimi olucak korkuyorum ama çevremde ikinciyi olanlar arkada başka cocgumuz olduğu için insana farklı bı güç geliyo ona yetismekden herhalde daha çabuk toparlaniyormusun