Dün 11+3 günlük gebelikte bir tane dişimi çektirdim. Bugün 11+4 bugün de yirmilik bir tane dişimi çektirdim. Kulağıma başıma gözüme beynime vuruyordu zerre uyku yoktu. Hala uyuşuk bakalım ne olacak. Korkuyorum bebeğe bir şey oldu mu acaba diye ultrasona da girmeyi düşünüyorum bu hafta içinde. 9 aylık kızım var onun hamileliğinde de bir tane dişim ağrıyordu ama doğuma kadar dayandım ikinci trimesterde yaptırabilirsin dediler yaptırmadım karanfil yağı kullandım ölsem ağrı kesici bile icmiyordum ama o ağrı bunun gibi değildi bu yirmiligin ağrısı kulağıma beynime vuruyordu sizce bir şey olmus müdür benim gibi ilk trimesterde çektiren var mı 11 haftadayim