HafsaMeyra Arkadaşlar bugün 17.günümüz göbek bağımız yeni düştü ama sarı akıntı ve hafif kanama var sizce bu normal mi ?
_merii4 HafsaMeyra benim bebegin 12. Günde düştü ben üzerine bezi yakıp kül haline getirip gobek deliğine sürmüştüm annem öyle yapmış hepimize çok şükür bsy olmadi ve kurudu yani enfeksiyon falan da kapmadi
Ozlemtncyk Bizimde baismiza geldi gümüş nitratla kanamayi durduruolar iltihap yoksa cok önemli gormuyorlar sadece gobek deliginde hafif disa cikiklik kalio o kdr