Ireemkcn 3 lü taramayı devlet hastanesinde yaptıran var mi kac günde cikti e nabizdan kendim görebilir miyiim🤔
Cns_yldz13 Ireemkcn 10-15 günde cıkıyor diye biliyorum fakat e nabızda sadece değer olarak cıkıyor kendimiz yorum yapamıyoruz buna doktorun görmesi gerekiyor onlar kendi sistemlerinden tablo olarak cıkartıyolar onu yorumluyorlar
Ireemkcn Cns_yldz13 Banada 10 gün dediler de acaba erken çıkabilme ihtimali de oluyor mu onu merak ettim