yymommy evet geldi ama çok azdı, ek olarak mama vermediğime pişman oldum o yüzden bebeğim sarılık oldu, philips aventin biberonunu alabilirsiniz eğer sütünüz gelirse ve yetmediğini düşünürsen o biberonla mamayı verki meme reddi olmasın.
Beni ayağa kaldırdılar ameliyattan belli bı saat sonra ve yürüyüşlerime başladım hemen ve kendimi çok iyi hissettiğim için herşeye atılgan oldum ve bu bı hataydı benim için çünkü 21 gün oldu dikişlerim hâlâ alınmadı kanamam oldu dikiş yerinde, size tavsiyem elinizden geldiğince yürüyüşünüzü yapın bebeğinizle ilgilenin kendinizi çok yormayın zorlamayın bebeğinizin altını bile refakatçiniz değiştirsin belli bir süre en azından dikisleriniz alınana kadar, humananın kimyonlu rezene çayını tavsiye ederim süt yapıyor, hasta bezi tavsiye ederim ilk birkaç gün baya kurtarıcı vede hastanede istiyor bunu, göğüs pompasıda tavsiye ederim ben ilk hastaneninkini kullandım sonra evime aldım ama sütüm birkaç günde geldi iyice, netten uygun olanını alabilirsiniz, şimdilik aklımdakiler bunlar sorun varsa cevaplarım.