hcrelmli Merhaba arkadaşlar 4 ay önce ikiz gebelik sezeryan Doğum yaptım hala göbeğimin şişliği yarısı duruyor 5 aylık gebe gibiyim 😢nasıl geçer acaba sizler neler yaptınız
Elifderin34 hcrelmli doktorunuza sorun sakıncası yoksa spora başlayın salona gidemezseniz YouTube den açın orada sezeryan göbek heraketleri var evde yapın :)
Meshra_15 hcrelmli diyet spor korse benim ilk gebelikten kilolarimi veremesem de goobegim hiç kalmamıştı bide biraz da genetik faktir ama sizin için şuan çok erken zaten siz bunları yapın zamanla gider
Princessmom hcrelmli korse çok etkiliyor bide yürüyüş tarzı spor dısında karın egzersizi sizi zorlar 6 aydan sonra dyor doktorlar. Yürüyüş yapablrsnz bide diyetle baya gidiypr