mutlu-annee34 EbrarZeren doktor Burcu büyükaksoya gidiyorum instagramda var sayfası bakıp araştırın isterseniz iki arkadaşım da orda doğum yaptı muayene ücreti 380 oldu normal doğum da 5000
Rabia1012 EbrarZeren Bende Burcu hocaya gidiyorum çok sakin bir doktor sen panik yapsan da seni sakinleştiriyor 🥰
Rabia1012 Bende Burcu hocaya gidiyorum çok sakin bir doktor sen panik yapsan da seni sakinleştiriyor 🥰
Asyabuse Şahsen tanışma fırsatım olmadı ilerleyen aylarda inşallah, Duygu Gencer var normal doğum destekçisi, arkadaşım hastaneden de doktordan da çok memnun kaldı. Kendimi prensesler gibi hissettim der her zaman 🌸
EbrarZeren Asyabuse Bana da Duygu Hanımı önermişti bir arkadasim fakat kendisi ile ilgili internette birden fazla olumsuz yorum okudum kararsiz kaldım
elifgenc EbrarZeren merhaba :) bu yorumu yapalı çok olmuş ama acaba ne gibi olumsuz yorumlara denk geldiniz paylaşır mısınız? Kendisine gitsem mi diye düşüniyordum ben de
Lizbonn EbrarZeren Nagihan hn hstanenin en yogun drlarından biridir ama kesinlikle cok sevecen bir dr’dur sevilmeyecek bir de değil kısacası :)
ikkrk91 Lizbonn nagihan hanimin kapısının neden kalabalik olduğu anlasildi:) saka bir yana bende nagihan hanima gidiyorum. Bende cok memnunum:)
Denizcmm Ben de Nagihan hocaya gidiyorum hamilelik öncesi çok araştırıp ona karar vermiştim 3 ay bitti nerdeyse ve çok memnunum muayene 550 dediler ama özel sağlık geçiyor
Lizbonn ikkrk91 Bana uzak kalıyor hastane yakın olsa gidecegim drlardan bir tanesidir cok sevecen kesinlikle :)
EbrarZeren elifgenc Google doktor yorumlarinda okumuştum, Medipol Megadan tamamen vazgeçtiğim için net hatırlamıyorum.
aleyna24 EbrarZeren kesinlikle doğru,feride hanıma gittim kilolu hamile kaldıgım icin bana normal dogum yapamazsın sezeryanda da dikisin tutmaz dendi asla gidilecek biri degil